Alla inlägg under juni 2010

Av amanda eriksson - 26 juni 2010 15:04

hejhej... nu är det första gången på sommarlovet som jag skriver.... tror jag:) jag ä med leo en golden retriver det är därför jag heter GOLDENAMANDA:) :):):) iiiiiihhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   obs!!! det är inte leo på bilden!! jag ska spela match imorrn:)  jag ska åka till Härnösand:) och jag är nöjd även om vi förlorar, det gör ingenting tycker jag, jag längtar tills jag och min familj ska åka till GREKLAND!!!!!!!!!!! vi åker den 9 september:) då ska jag bli neger!!!!!, allafall försöka:) hejdå:) hehe min mormor och morfar kom just in ochså skulle leo förstås komma och hälsa den klummpen:)



vi ses hejdå och ha en fortsatt trevilg sommar alla som tittar eller kommenterar på min blogg:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av amanda eriksson - 16 juni 2010 12:59

 vad gör ni?? eller du??? jag är hos mormor&morfar!!!<333

jag&pappa var ute nyss och sprang,joggade, gick osv!!!!

nu ska jag gå in på bdb<333

ses!! 

Av amanda eriksson - 16 juni 2010 12:48

hej!! idag hade vi skolavslutning!!!!!!! jippie börjar snart i 5:an hihihihi!!!!  men nu har jag sommarlov!!! är just nu på pappas jobb:) sen imorrn ska jag, pappa, farmor och farfar åka först från sollefteå, sen gävle, sen stockholm, sen

linköping, sen motala, sen norrköping och sen hemmåt:):):):)♥♥♥♥☻☻ hihihi, ihhhhhhhhhhhhh!!!!!


ses kram! P.S jag kommer inte blogga imorrn, på fredag, på lördag och på söndag:(


Av amanda eriksson - 13 juni 2010 17:06

hej!!!!! just nu är vi hos min mormor och morfar, vi har kört ELMOPED och det var dunder,mega,superkul.....! vi har nyss ätit MOS OCH KÖRV haha
vi satte oss just nyss:):)♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

men vi hörs pussen och kramen från OSS...!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av amanda eriksson - 13 juni 2010 10:38

hejhej idag är det söndag:)  jag är med sofie:) ooooo....!   hon har sovit över hos mig inatt. vi var uppe  till typ 2(?) :D jag somnade först hihi:)
för sofie var inte sååååå trött,  vi har varit ute & hoppat stuudsmatta& knäppt bilder. nu sitter vi vid datorn, igårkväll gick vi ner på konsum.
vi köpte en full godispåse,2drickor,1 plopp,


DET SOM FANNS HEMMA!!
ostkrokar
popcorn
chips
2 drickr till  :)
 så nu ska vi äta resterna av allt det gooda! <3
det är ganska fint väder idag.
elr vad tkr ni?
 
aa. vad ska jag berätta mer?
vi hadee askul igår! vi filmade&pratade&skrattade
hahaha! så att det ekade i hela rummet.
tjing tjong långkalsong!♥☺☻♥♦&clubs;  

Av amanda eriksson - 4 juni 2010 15:57

hej vgn????? jag är med en kompis hon heter malin men nu heter hon mallan hundberg!!!!!!!!! jooo allstå.... vi gör inget speciellt just nu.....! såååå..... nånting gör vi väl.... vi sitter här och hon kastar en DUM FLASKA i mitt HEAD .....! eller nått????????? aja tjaba, tjena , hejdå....!  

Presentation

hej! väkommen till mitt liv,med djur,kompisar aa osv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken är DIN favorit låt av dom här??
 BREAK YOUR HEART
 STEREO LOVE
 BABY MED JUSTIN BIEBER
 POKER FACE
 BAD ROMANCE
 SEAN BANAN SKAKA RUMPA
 HEJ SOUL SISTER
 SNÄLLA, SNÄLLA
 LOVE GAME
 THRILLER
 BAD
 YOU ARE NOT ALONE
 THE GIRL IS MINE
 ROCK WITH YOU
 MAKE ME FEEL
 BEAT IT
 FÅNGAD AV EN STORMVIND
 ABC
 FYRA BUGG OCH EN COCA COLA
 CRAZY IN LOVE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards